What a waste of time and space

 2009.01.10. 20:18

Pff. Ez a nap se volt több mint unalom a köbön. Reggel toltam egy kis ET:QW-t de hamar abbahagytam mert a fele társaság még nem volt felébredve a szerveren és eléggé balf*szok voltak. Aztán tanulás. UUUUUUUUNAAAAALOOOOOOM. Utána kutyaszarszedés a kertben. Szerintem ennél szarabb (szószerint) munka nincs a világon. Ezzel elment a délelőtt. Levivel nem taliztam, mert nem értem volna oda Eplénybe, csak délután, akkor meg már le van síelve a pálya. Kaksi. A legszarabb a napban az volt, hogy Nóri egy percet sem volt fent MSN-en. Még most sincs. Biztos megint bulizik a barátjával. >:( . Egész nap zenehallgatás-myVIP-YouTube-ET:QW. El lehet képzelni. Találtam egy baromi jó videót Jordin Sparks és Chris Brown együttműködésével, de a szemét YouTube-osok nem engedélyezik az embeddelést, tehát nem tudom beágyazni a posztba. >:[ . Erről lenne szó: Jordin Sparks Ft. Chris Brown: No Air

Ma csak ennyit tudtam írni, mert szinte semmi nem történt. Végezetül: már csak Nóri (L), mert az Eszter kinyílvánította hogy ő nem szeretne semmilyen formában közelebb kerülni hozzám. :(

Most megyek ET:QW-t tolni. Pá, Ade.

Címkék: :(

A bejegyzés trackback címe:

https://adez.blog.hu/api/trackback/id/tr8869756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása