LOL.

 2009.01.09. 18:23

Hát ma vegyes volt a napom. Miután tegnap megírtam a posztot, még vagy 3 órán keresztül fent voltam, és nem beszéltem senki mással, mint Nórival. Szeretem. Aztán. Elmentem aludni és reggel felkeltem, lekéstem a buszt, és épphogy beértem angolórára. Nagyon nagy szerencsémre fáj a torkom és gondoltam, hogy akkor biztos nem feleltetnek. LOL. Pont most. Hát mivel én vagyok a legjobb angolos az osztályban és most készülök még elsőben lerakni a középfokút, 5-ös lett, de gondolom az angol tanár se szeretne a jövőben a tűzzel játszani, mert rohadt ideges voltam, hogy fájós torokkal felelek és mivel jobb a testi kiépítésem, mint az övé, láttam a félelmet a szemeiben :P. Pedig nem is látszott ki annyira, hogy ideges voltam. -.- . Matekóra. Kihívta a tanár Norbit (kicsit hórdóember, de nagyon jófej) feladatmegoldásra (mellesleg helyettesítés volt) és miután végre sikeresen rájött 10 perc után Norbi hogy egyébként csak össze kell szorozni két törtet, a tanár elengedte, és utána választhatott, hogy ki feleljen utána. Megintcsak LOL. Patrikra (diszkós, szőke focista) esett a választás, mindenki felröhögött. A leghangosabban Répi (Peti, a nagy deszkás) röhögött. Patrik se volt gyorsabb mint a Norbi, viszont nála többet nevettünk, mert egy összeadáson múlt a dolog. Aztán ő választhatott. Na találjátok ki, kire esett a választás. Újból LOL. Idézem "Na, Répikém, húzzál a táblához :D" Na itt a hangulat elérte a csúcspontját, mert egyrészt Répi erre egyáltalán nem számított, másrészt Répi nagyon elkúrta a matekpéldát. Ma reggel rájöttem, hogy Eszti se néz ki rosszul. Viszont valószínüleg narkózik, úgyhogy még mindig Nóri viszi a pálmát. Komolyan mondom az infó hihetetlen szar és hihetetlen jó is volt egyben. Szóval: "I have mixed feelings about the IT lesson." Egyrészt 10  percet késett Miss Piggy, ennek nagyon örültünk, mert akkor elmarad a dolgozat. A másik viszont hogy a szemét disznó mindenre talál megoldást. Kivett egy feladatot a TZ-ből. Uhh. Viszont a jó hír hogy a maradék két feladatot nagyon tudtam. A tesi elmaradt, helyedte beszélgethettünk a 12-esben. Persze azért megint szívtunk, mert Pinki (Gábor, 2 hónapja jött új gyerek) félreinformált minket. Mi már be voltunk öltözve, tudván, hogy helyettesítés lesz tesin, erre jön a tanár, hogy mi nem olvasunk rendesen, mert 12-es volt ráírva a papírra. Mindenki szidta szegény párát. Sebaj. Marci épp most küldte el nekem a "Pancserkisköcsögök" nevű hangfájlt egyenesen a Mónika-showból. Chh. LOL. Megjött az Enemy Territory. Nagyon ász. Majd újra felrakom a Steamet és jó lesz :D. Az osztályfőnök 2 napja várja az ellenőrzőm. Nagyon gáz hogy mindig elfelejtem elvinni. Nos, amint azt én tudom, jövő hónapban iPhone-t veszek. Nagyon jó lesz a régi w810i-m helyett. Jaj. Nóri MEGKÉRT hogy kísérjem haza. Yúy mi lesz itt. Majd megpróbálom lealázni a focista barátját. Guru Josh Project - infinity 2008 ezt megnézni. Nagyon jó. Ha jobb minőségben akarod látni a videót, akkor rögtön a webcím möge: &fmt=18 . Holnap Snowboard Levivel (nagy snowboardos csávó, kedvenc*) (elvileg). Mellesleg KáPé (Peti, a másik, ilyen kocka gyerek szószerint, mert a rubik kockázáson kívül szerinte nincs más sport) rendelt egy DIÁJVÁJ-Kockát amit inkább így: Do It Yourself, azaz neked kell megcsinálni, összerakni. Nagyon szar lehet. A végére megint csak annyit tudok mondani, hogy (L) Nóri, de most már talán (L) Eszter is lehet.

Kösz, hogy elolvastad ez a posztot,

Ade.

Címkék: nóriii esztiii

A bejegyzés trackback címe:

https://adez.blog.hu/api/trackback/id/tr53867854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása