Hello evribudi.

 2009.01.07. 18:31

Gondoltam lehetne ilyet is tolni, ezért csináltam egy blogot, ezentúl leírom hogy mi történik a napjaimon, majd az én kis szappanoperám szereplőit is bemutatom, ahogy csatlakoznak a történetszálakhoz. A legnagyobb valószínűséggel nem fogják látni ezt a blogot az én ismertségi körömben, de nem akarok balhét, a vezetékneveket nem fogom kiírni. A posztokat majd lehet kommentezni, kinek tetszett az adott nap ( :D ) és kinek volt kicsit unalmas. Persze nem csak a napjaimról fogok összességben írni, hanem én játékokat is játszok és néha megtörténik velem olyan, amire sose számítok, teszem azt, kirúgnak a saját szerveremről, merthogy legtöbbször online játszok. Ennyi mára, holnaptól kezdődik a dolog.

Kösz, hogy benéztetek,

Ade.

A bejegyzés trackback címe:

https://adez.blog.hu/api/trackback/id/tr66863994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása